Bra dagar folket

Jo men allt har varit lite upp och ner den senaste veckan. Jag har i stort sett inte skrivit någonting och det ska absolut förbättras. Men jag har som ni ser lagt ut en massa tips på kläder och så och självklart kan jag skriva vart allt kommer ifrån så dum som jag är så har jag inte tänkt på det haha.. Fixar det typ nuuu! (för folk som är intresserade) Alltid kul att få lite inspiration på kläder, tycker iallafall jag. Jag älskara att kolla vad folk kommer med för idéer om kläder och jag inspireras varje dag av hur många som helst.
 
Men men, veckan och så har gått satans fort. Började lite lätt med NP (det gick åt helvet för de som vill veta) sen så har resten bara flytit på som vanligt. Kom på nu att jag inte fotat på en vecka typ... vad gick snett..? Hm aja får fixa det där, imorgon kanske? Får se! Nu blir det bara att ligga här och dö lite efter en heldag i gymnastikhallen. Kramis



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback