DET SNÖAR?!

Jag hoppas verkligen att Sverige skämtar med oss? Ska det på riktigt börja snöa nu när det precis blivit vår? Aa men dra åt faan då. Det här suger ju riktigt hårt. Inte bättre att mamma och pappa inte ens är hemma förän imorgon så jag får ta mig överallt med buss, i det här vädret? Nää det går inte riktigt hem enligt mig.. Det snöar ju inte direkt lite heller. 
Mamma och pappa är som sagt i Thailand nu, eller nu är de på väg hem men de har varit där i 2 veckor nu och kommer se ut som pepparkakor när de kommer hem. Funderar på att dra en solning efter träningen sen haha bara för att inte se så jääätte vit ut när de kommer hem imorgon. 
Känner även att jag har varit jäätte dålig med uppdatering men jag uppdaterar rätt mycket på instagram så ni får jätte gärna kika in där, juliapalasciano heter jag där, det är bara att kika in kära läsare. Toppentoppen nu är det dags för mig att gå ut i ovädret och ta mig till träningen, kill me. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback