Det värsta med att vara jag..

Det finns en del saker som gör att det blir riktigt tråkigt att heta Julia Maria Sofia Palasciano ibland..
 
1. Jag har världens sämsta syn, ser typ i stort sätt INGENTING på långt håll.
2. Jag har en sån grov otur med allt, misslyckas väldigt lätt. 
3. Jag ger upp väldigt fort, alltså väldigt dåligt tålamod.
4. Jag fyller år sent på året vilket resulterar att jag typ aldrig kommer få ta körkort eller gå ut på krogen, hinner ju rutna och dö innan 14 November 2014.
5. Folk tycker att jag ser dryg och bitchig ut, vilket göt att jag har väldigt svårt att skaffa vänner. 
6. Jag är rätt kinkig, ni vet, det mesta måste vara så gått som perfekt annars är det meningslöst.
7. Kärleken är inte min bästa vän.
8. När jag väl vill köpa något (rätt sällan) så har jag aldrig möjlighet.
 
Det är rätt ofta jag kan säga "it sucks to be me


Kim Jong-Uns yngre bror

Hm... intressanta saker det dära.
Att inte se nått på långt håll låter ju lite läskigt om du är ute och övningskör. Men vad kör du för bil och vad är det för färg? Så att man vet när man ska akta sig lite extra om man är i trakterna kring Haninge... ;-). Håller annars me om att det suger att fylla år i november, är ju sist på typ allt bland alla i klassen. Hur kommer det sig att folk tror att du är dryg och bitchig? Kör du med den stilen? När man kollar på din blogg så tycker iaf jag att du är väldans söt och charmig. Trist att kärleken inte är din bästa vän. Vad beror det på egentligen? För en sån som du borde ju annars kunna välja och vraka bland oss killar. Du borde ju ha lätt för att träffa killar som är intresserade av dig. Kan du föresten inte skriva nån gång vad som är det absolut bästa med att vara Julia Maria Sofia Palasciano? Skulle ju vara toppen kul att höra!!

2013-04-03 / 21:33:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback