Första och enda gången

Aaa men nu är det typ första och enda gången i hela mitt liv som jag har en läxa. Nu överdriver jag men det var såååå länge sen sist och jag mins inte känslan av all läxstress osv. Nu vet jag, tackar dig där uppe för det här.. skit ner dig! Måste iallafall försöka koncentrera mig men det är svårt när jag inte vet hur jag ska göra haha?? Det här suger ju rätt hårt. För göra mitt bästa såklart och se vad som händer i slutändan.. 
 
Dagen har varit toppen. Började med en kort skoldag, åkte sedan hem och sov en halv timme sedan kom Stephanie och vi drog direkt till Heron City och kollade på Mama. Kan ju bara meddela att den var jätte äcklig och läskig, men hoppas att ni tycker om den hahah!! Dog typ 8 gånger om :( 
 
Nu är det dags för lilla Jullis att sova så ni får ha en trevlig kväll kära läsare! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback