Hej bloggisen

Idag är det måndag, som det alltid är på måndagar. Redan igår kände jag att denna dag skulle bli tråkig och jobbig och visst blev det så. Sov inte så länge, försov mig imorse, kom till skolan och var grinig, hade knappt några lektioner. Hade liksom kunnat vara hemma idag eftersom att jag inte gjort ett skit på lektionerna då jag är klar med det mesta, buhu. Åkte iallafall till HC men Ange runt 1 och kollade lite kläder lite snabbt, sedan åkte jag hem och gjorde nyttiga pannkakor med frusna bär. Äter dock inte så mycket längre så jag åt bara två minipannkakor men mycket bär. Gottgott! Jag har ingen aptit tror jag... Well snart är det dags för träning, bränna lite sisådär. Nu ska jag fixa lite bilder som jag tagit på min kära broder. Bilder kommer såklart upp. Kramis



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback