Hejhejhallå

Idag är en sån där dålig dag. Måste plugga. Plugga på en lördag. HAHA så jävla dumt, fan ta skolan!! Vad gör ni i helgen?
Jag ska inte göra någonting annat än att skriva mitt tal som jag helt glömt bort. Ska liksom hålla det på tisdag, blir ju inte bättre av att det är ett nationellt prov haha uupsi. Nu har jag inget mer vettigt att skriva, vad vill ni ha av mig??? Nä skoja men föreslå gärna vad jag ska skriva om :*


Anton

Skriv lite om hur du är som person, hur är du egentligen? Är du snäll?? ;-) Det verkar ju annars som att en del som inte känner dig har lätt för att få fel uppfattning om dig. Eller varför inte göra en ToDo-lista över en massa galna, härliga, häftiga, coola, roliga saker du vill göra på sommarlovet? Och varför inte langa upp några fler fina svart-vita bilder på dig? och hur går det med träningen inför beach-2013?

2013-04-14 / 11:19:41
Sofi

Skriv om varför du är så jävla snygg för!

2013-04-14 / 11:59:44
Gösta

Håller med föregående, skulle alltså vara kul att höra om dina planer för sommaren. Hur du är som person vet dock alla redan, är ju allmänt förvirrad, glömsk som en igelkott och plattfotad. Fast du är ju ganska söt också... ;-)

2013-04-14 / 15:20:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback