Loong time ago

Såå nu är jag tillbaka! Oohyea länge sen sist mina kära läsare. Har som vanligt inget kul att skriva just idag men jag kommer komma igång på riktigt imorgon iallafall, har jag bestämt mig för.. Det är en annan sak att göra det dvs haha. 
Kan iallafall säga att jag har en till tatuering på g, och den ska se ut något i den här stilen:
Jag är såå inne på att skriva family på min arm. Inte sådär stort dock men i den där utdragna skrivstilen. Tycker ni att det är lika snyggt som jag gör? Tror att det kommer blir as snyggt!! Ska försöka photoshopa ihop en liten bild på hur jag vill att den ska sitta osv, men det kommer nog upp senare i veckan iallafall. Kram på er så länge!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback