Två riktigt bra dagar

Hejåhopp käraste bloggen!
Ska prata lite om gårdagen, det började men att Stephie väckte mig runt 10-11 och då tog jag en snabbdush och fixade mig lite smått. Sedan så satte vi oss direkt i bilen och åkte till Nacka Forum och åt frukost, lyxigt va? Vi köpte en varsin Mango Mania från Naked Juice Bar, såå gott! Sen så gick vi runt och kollade lite smått i butiker osv. Sedan fick vi nog och satte oss i bilen på g hem, då vi fick för oss att vi skulle åka till skansen... wtf? Men när vi var inne i stan så stannade vi på Biblioteksgatan och kikade i alla märkesbutiker, haha man känner sig en aning tuff när man gick runt där med alla "de fina". Nåväl sedan begav vi oss hemåt och åt jätte god senlunch och lite cheesecake, SUPER GOD!!!!! Så den dagen var riktigt lyckad med min underbaraste Stephe!
 
Idag, tisdag, har jag sovit lite längre och fick sedan ett sms från Mikkis som redan 1 timme senare var på väg till mig. Drog mig upp ur sängen och fixade mig lite sedan åkte vi till HC och Port73 för lite ärenden. På väg tillbaka så fick jag ett spontant och ville ta hål i örat, haha så vi gick till en salong och gjorde ett hål i bråsken. Det gjorde lite ont och just nu känns det lite grann men det går nog över strax. Sen så fick jag ett till ryck och ska göra ett nytt imorgon hihi fast på ett annat ställe i örat, så det får ni se imorgon ;) Kommer bli såå fint! 
Nu kommer vi till det allra roligaste som hände denna dag. Jag och Mikkis skulle som vanligt åka och gymma efter träningen. Vi kom dit som vanligt och gick in som vanligt, MEN det var en kille där som jobbar inom personalen som ville att vi skulle dra våra kort (vilket vi inte gjorde för att dörren stod öppen) men vi hade ett problem, Mikkis har inget gymkort, hon går in på mitt kort varje gång. Haha så han tog hennes namn och skulle "checka in" henne via hennes namn i stället. Men sedan när han gått så insåg vi att vi skule få jäte mycket skit för det där så vi kutade där ifrån. HAHA riktigt pinsamt med galet kul!!! Oh nu blev det mycket, nu blir det lite film med brorsan innan det blir dags att sova. Blir att vakna tidigt imorgon för att åka till tandläkaren. Ska vara där redan vid 8... ooooch det tar ca 1 timme att åka tid så aaa det blir en tidig morgon. Ha en toppen kväll alla kära läsare, PUSS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback