Aaaaaand you are back

Precis som Emelie konstaterade i förra inlägget: Tröjorna finns på lager157 för endast 300 :- istället för 900:-. GALET bra pris. Så alla som är sugna på tröjorna, KÖP DOM!! Super värt. 
 

Nuuu är det dags att kolla på Fråga Olle-dokumentären haha det har typ blivit mitt favoritprogram, Malin är typ världens skönaste människa, HAHA bästa. Men ska inte vara uppe så sent idag, skola imorgon som vanligt. Men det är fredag så det ska bli tokskönt. Förhoppningsvis hämtar Stephie mig efter skolan och dååå jävlar gör vi Haninge osäkert!!! Nä men sen vet jag inte vad som händer. Får se lite på den fronten senare. Stephe har ju kommit hem från USA nuu :D Ha en nice kväll mina kära. Kraam



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback