BASE

Hej bloggen! Idag är det torsdag och jag kom hem från skolish nyss, eller för typ en halv timme sen och lite till. Sitter nu och lyssnar på musik i min ensamhet hehe loneer! Strax blir det träning med minisarna sedan egen träning. Papi drog till Åre idag, HA SÅ KUL! Vi andra blev kvar här hemma osv. Päronen åker även till Thailand om en vecka haha förädare, jag vill också :( Nåväl får hitta på annat kul de två veckorna, med STEPHANIIIIIIIE. Kommer bli toppen kul. Annars vet jag inte vad som kommer att hända mer nu idag, blir väl en lika tråkig dag som alla andra torsdagar. Hate them! Btw så hände det värsta roliga grejen idag när vi skulle åka hem haha skratta ihjäl mig. Nåväl ni får en ha toppen dag! Kramis
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback