Massa söndagsångest

Har absolut inte hänt något speciellt idag förutom att jag var påväg att bli suuper glad när Stephie sa att hon kanske inte alls skulle åka till Dubai idag, men det blev så tyvärr. Hon kommer hem om en vecka och då är Mami och Papi i Thailand också.. Humm jag vill också till Thailand, har varit där 5 år i rad nu och helt plötsligt så får inte Julia följa med längre. Ushfy! Nu är det strax dags för middag.
Har inte gymmat på två veckor folket, TVÅ veckor! Det är suuuper länge.. Känner mig inte direkt rugen på det just nu men kör nog ett pass på tisdag och även onsdag.
Imorgon blir det skola igen, söndagsååångest idaaaaaaag! Menmen nu har jag lite annat för mig. 


Sofi

Jag har fan inte heller gymmat på hundra år! Du kan ju höra av dig så kanske vi kan köra ett pass!

2013-03-17 / 19:00:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback