Tisdag idag igen

Hejhej bloggen! Idag är det tisdag, en av världens tråkigaste dagar!!!!! Menmen jag ska nog klara av den som jag alltid lyckas göra. Slutar tidigare idag som vanligt då vår mattelärare är på kurs, som vanligt. Det är dock okej för min del då matte suger i mina ögon hehe. Kommer faila sönder på NP iallafall, den saker är rätt klar hehe sämst. Inte mitt fel att våran lärare suger på det han "ska kunna" åååååh inte okej!!! Nåväl ikväll blir det miniträning och sedan förhoppningsvis lite gym osv. Får se lite senare hur kroppen känner, jag har ju blivit så katastrofal på att gymma haha blir typ en gång i veckan nu för tiden. Ska nog köra rätt mycket på lovet då man äter fett med godis den helgen haha, det blir bra! Nu måste jag återgå till mitt arbete, ska ha redovisning efter lovet såå måste fixa slutet osv. Ha en bra dag så länge PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback