Underbara lördag

Idag är det lördag redan, och jag sak tillbringa denna underbara soliga dag först och främst med Stephe och sedan blir det lite tjejkväll men Mikkis och Sara. Vi ska väl äta lite och bara ha det allmänt mysigt i guess. Kanske kolla på mello men vi får väl se vad som kommer hända. Snart kommer iallafall Stephanie hit ooch jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det får vi väl också se, hihi jag vill åka och kolla på the impossible ni vet den som handlar om Tzunamin. Ushush jag var precis på det stället förra året men vågen slog ju ned för länge sen. Men det är så sjukt hemskt :( Nåja nu ska jag gå ner och fixa håret haha. Kram


Emelie

The impossible är sjuuuukt bra!!! Den finns redan ute på swefilmer om du vill kolla hemma :)

2013-03-10 / 09:43:10
BLOGG: http://emeliejuliusson.blogg.se
Elin

Gud vad fin du är!

Sv; Min helg har varit riktigt bra :) Nu är jag tillbaka från min lilla bloggpaus också! Kram

2013-03-10 / 19:34:10
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback