Allt tar död på mig

Nu är det dags för sängen efter en massa fotofixning. Har suttit i timmar nu och bara glott på datorn som fått stått och arbeta röven av sig. Men det lönade sig, nu är jag klar för ikväll! Imorgon blir det upp med tuppen och åka till skolan för NP matte, det kommer absolut inte gå bra haha jag har inte lärt mig någonting nytt det här läsåret i matte då våran lärare är urkass, men vi alla i klassen får väl göra det bästa av situationen och skriva den där saken.. och få F! 
Idag har det varit en vanlig dag, fick sluta 4 timmar tidigare dock så det var skönt. Åkte hem med mamma efter skolan och satt i solen en liten stund, brände mig.. Det lägger sig nog till imorgon, eller jag hoppas det! Sen ikväll har även jag och mamma varit ute och sprungit, härligt väder för en joggingrunda (Y) Det gick fint.
Sov gott kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback