Dallas, Texas

Jag har en ny önskan! Nu är det lite mer än en månad kvar till min födelsedag och jag har HELT ändrat mina planer för vad jag ska önska mig.
 
Det är nämligen så att min storebror befinner sig i Dallas, Texas just nu och jag skulle mer än allt vilja träffa honom. Han har varit borta i 1 månad nu och jag saknar honom mer än någonsin. Så jag har tagit ett beslut att önska mig en resa till Texas 1 vecka för att hälsa på min storebror och även mina kusiner och faster. Jag personligen tycker att det är en sjukt bra present det tyckte även min mamma lät ganska rimligt så jag håller tummarna riktigtriktigt hårt just nu för att jag ska få göra den här resan. Jag förstår då att de inte vill ge mig något mer då den där resan kommer att kosta en del. Men jag tycker verkligen att det räcker för mig. En vecka i värmen med min finafina bror som jag varit utan nu i en månad, min glädjespridare!! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback