Kärleksfilmer när det är som bäst

Ja ni, dagen har varit lite allt möjligt.. Men helt ok ändå till slut. Somnade ganska sent då jag hade feta magvärken och sen började morgonen lite segt, sov lite längre än vad jag borde gjort, men fixade mig i tid. Sen när jag skulle gå till bussen så aa SPÖregnade det, jag skämtar inte!! Så jag såg väl ut som en blöt hund när jag kom till skolan, pinigt. Fick frukost av min historie lärare så det var väl något bra iallafall, men sedan under dagen kom magvärken tillbaka så det blev ingen lunch. Sen utomhus idrott på det, i regnet. Dock slutade det när det var dags, drog feta vurpan på Tilda också haha magmusklerna värkte rätt ordentligt vid det tillfället haha!! 
 
Nu sitter jag på mitt rum och deppar lite för pappa vill inte åka och köpa choklad till mig, den jäveln. Han frågade om jag ville ha sen ba: nee men du jag orkar inte! Vem gör nåt sånt?! Fan inte okej!! Vi skulle kolla på en film tillsammans men fan heller, inte tänker jag sitta med honom nu haha, skit pappa! 
 
Nåja nu blir det lite kärleksfilm, haha aa sånt som jag aldrig brukar kolla på men jag saknar David lite nu, det var 5 dagar sen sist så jag får sakna honom lite extra när jag inte ha kontakt med honom för tillfället då han har match.. Haha ha det bra mina läsare!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback