It's friday

Gick hem några timmar tidigare idag pga hemmajobb. Åkte förbi HC för att komplettera några bilder och kollade även lite kläder som jag ska försöka hitta till imorogn. Lite sent ute kanske, men kan inte komma till en bröllop som en lodis haha. Hittade då en helt okej fin kjol som jag tänkte ha till något blus/skjort aktigt, låter inte alls fint men det är det. 
 
Sedan blev det att åka hem för att mäta lite i rummet och se vart jag ska få plats med vad. Nu har jag väl en plan på vart allt ska stå. Tänkte iallafall att jag köper allt sen får vi se vart jag ställler det jag är lite osäker på, men någonstans få det plats. 
 
Om några timmar ska jag dra mig upp till Stephie, sedan blir det lite träning för småflickorna! Jippi
 
Nästa helg är det ikea som gäller och då blir det att handla nytt till rummet. Nu ska det famimig bli klart, tack!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback