Jag vill bara att allt ska bli bra

Har lite ångest över att börja skolan imorgon igen. Menmen det är väl bara att springa upp på signalen vid 8 och göra det som behövs hela dagen. Det som jag absolut inte vill göra, och det jag absolut inte behöver just nu.. Jag behöver sova, sova bort allt det där dåliga. 
Idag har jag iallafall köpt lite nya saker till mitt rum, ska väl komplettera nästa månad med det sista som behövs sedan är det ganska klart. Beställde även hem lite nytt till garderoben som var mer än behövligt. Träningen ikväll gick lite sämre och blev såklart på dåligt humör efteråt av några anledningar, men det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag? Jag kör på. Godnatt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback