24 december - Utehäng med brorsan

Har varit ute en liten stund med min underbara bror. Nu är det äntligen jul min vänner!! Galet vad fort det här året gått. Kommer till och med ihåg förra julen typ i detalj, underbart.
Nu längtar jag massor till alla saker jag ska göra nästa vecka, ska hinna med en massa saker innan nyår. Mellandagsrea och grejer, shit vad jag ska fylla min garderob ännu mer än vad den redan är fylld. Helt sjukt hur mycket kläder jag har men måste fan ha mer!! Är rätt grovt taggad på nyår också så jag ska göra nya gelénaglar nästa vecka :D wiih va fiiint! Ha en trevlig kväll/natt kåmpizar och God Jul!!
 


Anonym

Jo, men började se den nu. Asså bästa jag sett, kolla på den julia! du vet att jag aldrig gråter, nånsin av filmer, och jag grät faktiskt i slutet av den här. och kollade om slutet 3 gånger. asså den bästa serie jag nånsin sett, du anar inte! :* <3

2012-12-24 / 02:22:58
BLOGG: http://ciasandberg.blo.gg

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback