Bigbig day

Hej kära människor!! Idag har det hänt en massa kul och lite mindre roliga saker. Dagen började en med tripp till HC med mina kära föräldrar, sedan åkte jag till mikkis och vi drog tillbaka dit haha as knas menmen. Vi fikade och pratade en massa tjejsnack ett par timmar, sedan träffade jag favorit Emil och vi umgicks ett tag sedan var det dags att dra sig hemåt. Tenen snabbdusch sedan skulle jag tillbaka till mikkis men det slutade med att sebbe, linus, Andreas och Martin kom till mig och vi umgicks lite, skrattade en massa. Sen, finally så åkte jag hem till Mikaela :) nu ligger vi och bara snackar lite allmänt. Imorgon blir det upp tidigt och dra sig till andra hemmet, gymnastikhallen. Min stora kärlek!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback