Blandade känslor

Idag är det juldagen och det betyder väl typ så mycket som att man inte gör någonting.. haha det är typ så och trött som fan är man. Idag har det inte något speciellt, varit hos mormor ett tag sedan har jag väl krigat med mina skor också haha så sjuk svåra att få av och på ;)
Ikväll kommer mikkis hit och vi ska kolla på victoria's secret fashion show. Åh det är så galet bra!!! och de är så jävla snygga :( en nackdel att titta på det hehe. Men det ska bli rätt spännande. Sen får vi se vart kvällen leder, vi får helt enkelt se vad vi gör efter det. Puss
 
Nu blev jag rätt sugen på Thailand. Att jag åkt dit 5 år i rad sedan 2008 och nu aldrig mer få åka dit kills me. Obeskrivliga resor jag har vairt med om de här senaste 5 åren. Saknaden är enorm!


Hanna

Sv: Hoppas du hade en riktigt bra julafton! God jul på dig med :D

2012-12-25 / 16:29:48
BLOGG: http://hannaisberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback