De två gamlingarna och jag

Idag är det torsdag och jag har tillbringat hela dagen med mina fina vänner. Vi har shoppat lite, skrattat massor, planerat nyår osv. En supermysig dag helt enkelt :) Är fortfarande världigt ovan med naglarna haha. Igår kväll hade jag riktigt ont i fingrarna, de dunkade hela kvällen men idag är det mycket bättre som tur är.
Jag funderade på om jag skulle åka till gymmet idag men jag orkar nog inte det idag hihi så gör det imorgon. Blir kanon det! :)
Just nu sitter jag, Sara och Mikaela och konferenssmsar om vad vi ska se på för bio på lördag, det går väl lite sådär haha då alla typ vill se olika filmer haha. Det märks verkligen inte att dom är 18 och 20 haha så söta. Hoppas alla haft en bra dag osv.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback