I miss you

Jag saknar dig så mycket att jag sitter uppe sent på nätterna och bara tänker på dig min alldeles egna Stephe!! Du är guldvärd och bäst av alla. Du vill alltid vara vän med de flesta och lyckas det är verkligen inte många som gör, vilket bara visar ännu mer hur bäst du är. Du är verkligen det och borde verkligen inse det!! Finns ingen som du Stephanie. Saknaden är enorm och obeskrivlig! Hoppas att du har det bra de sista månaderna nu i USA så ses vi sen när du kommer hem. Big love
 


Stephanie (Kungen)

Gumman du får inte skriva sådär. Jag börjar bara gråta!
Du är så himla fin! Tror ingen har sagt så där vackra ord till mig förut. Jag blir så otroligt glad och rörd. Jag är så tacksam att jag har dig!
Saknar dig min lilla skit, massvis med kärlek <3

2012-12-28 / 03:20:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback