Nästa inköp - RUN DMC



Liksom bara en kille sådär nånstans

Gillar verkligen din nya header! :-) Alltså helt seriöst, du har ett leende som... nog är det allra finaste jag någonsin sett! Faktiskt helt ärligt! Lite svårt att beskriva men man kan liksom inte låta bli att bli lite glad och på bra humör när man ser det. En känsla som också stannar kvar en stund. Jag vet, det är kanske lite fånigt men så är det iaf. Finemang då att du bla gillar att fota porträtt och att du langar upp lite bilder från studiofotograferingarna. Världen blir ju lite bättre då på nått sätt ;-) Är bara lite nyfiken på vad du använder för program för att redigera och organisera alla dina bilder, Photoshop och Lightroom?? Har du några bra tips på program som inte kostar skjortan?

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! Jag använder både Photoshop och Lightroom. Både Photoshop och Lightroom kostar rätt så mycket, köper man hela Adobe filerna, med alla programmen så är det väldigt dyrt faktiskt :(
Julia Palasciano

2012-12-18 / 12:07:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback