Söndag - Tillsammans kan vi gå mot rött

Har noll koll när jag vaknade i morse men direkt när jag öppnade ögonen så satte jag på Scooby Doo. Haha legend film !! Kollade klart på den och sen dess har jag kollat runt lite på bloggar och typ lite på facebook. Bara jag som tycker att facebook typ suger nu? Så jävla onödigt skit.. Men aja man är som de andra och chillar lite där ändå haha. 
Idag är typ världens segaste dag men jag har tre träningar på rad så det är bara att tagga till typ NUUUU !!!! Känner mig helt slö efter en hel vecka utan träning. Känner min lite som en gammal tant och det känns typ som att jag har gått upp AS MYCKET i vikt, men det skulle jag inte tro haha.
Det är plus grader ute också. Undra om snön kanske hinner försvinna innan jul hihi SKULLE INTE TRO DET VA?!
Allt mellan himmel och jord: Igår fick Max höra att från och med 2013 så ska de byta åldersgräns från 18 till 19 på körkort. Är det sant? I sånt fall kan jag ju lika gärna ge upp. Ska jag behöva vänta 3 jävla år på det där? NÄÄ juste !! Hoppas allt bara är skitsnack så att jag kan ta körkort snart ;) nu blev det långt, ha en bra dag!
 


Anonym

Hur gör du dem lockarna?

Svar: De är naturliga :)
Julia Palasciano

2012-12-17 / 15:03:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback