bara lite beroende

Nu när pengarna kommit kanske man ska passa på att köpa lite nytt. Kläder är verkligen någonting som jag prioriterar nu för nu börjar det roliga i kläderna jag har ta slut. Ni vet, den känslan när man köper nya kläder. Underbart! Menmen ska även införskaffa mig lite nya smycken och sånt. Vinterskor behöver jag också!!! :O Hade jag glömt. Nåja jackan är beställd och kommer väl om några veckor eller så. Längtar nå galet mycket efter den. Min mysiga moncler jacka!! Kärlek
Men jag kikade lite på internet och fann dessa två, haha gulliga. Får se hur jag gör! Imorgon ska jag ju spendera en del pengar på en tröja som jag ska ge till en vän (eller om vännen vill betala tillbaks, men det skiter jag i) Fixar sånt sen. Ha en trevlig kväll! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback