Some kaos and other stuffs

- Old things you never forget 
 
Hallihallå! Det är nu jag ska tycka synd om mig själv som bara sovit 5 timmar i natt. Sov hemma hos Alix och det blev en massa kaos mellan hennes kompis och en massa andra struliga personer, så det slutade med att vi åkte till Handen vid 3 och snackade med dem och höll på blablabla. Jag och Ange fattade så gott som INGENTING men vi försökte haha. Sen drog vi oss hemåt och då blev det lite mer drama utanför huset. Alla skulle men in OSV. Det slutade iallafall bra, en massa skratt osvosv vi gick då och la oss runt 6-7 i morse. Har då inte sovit så jääävla mycket, men så duktig som jag är så kan jag hantera mina trötta dagar och bara skrattar istället.
Har varit grovt huritig och varit i gymnastikhallen i 5 och en halv timma idag sammanlagt, mycket träning har det varit blablabla. Hoppas ni har haft en trevlig dag :) (jag brukar inte skriva såhär mycket?? knas)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback