Bra och skön dag

Hej kära bloggen!
Idag är det en helt vanlig tisdag för de första. Schemat visade en skoldag från 9 till 16:30 men det blev en stor förändring då vi slutade 10:45 istället haha. Kändes riktigt bra, men det var nå galet ovärt att stiga upp såpass tidigt for no reason egentligen. Lite uppgifter fick vi även som vi ska lösa på egen hand under en veckas tid, så jag rent av måste ta mig en tripp till Gröna Lund på torsdag för lite fotografering. 
Annars ser allt ganska ljust ut. Åkte till biltema med Tilda efter skolan och kikade på lite smågrejer till hennes bil, sedan tog vi oss hemåt för att bara ta det riktigt lugnt. Ikväll blir det en powerwalk för min del, hoppas även på att mina saker från gymgrossisten kommer idag eller imorgon. Får ta och skriva lite senare PUSS

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback