Jag hoppas att ni vill hjälpa mig

Nu har jag gjort om min blogg helt och hållet. Tackar Filippa för den fina designen. Men nu är det mesta klart, ska väl finpusta lite sedan sitter allt som en smäck. Headern är bara tillfällig då den inte är något speciell, får fixa någonting lite senare när jag har lite mer tid. Nu har jag iallafall tänkt börja om på riktigt (sparar mina gamla inlägg dock) men jag kommer att börja prata vardag och om allt som händer just NU och absolut inte om dåtiden, en massa dåliga minnen som finns kvar. Jag hoppar allt sånt och börjar om och gör detta för min egen skull. Det ska bli super kul, hoppas att mina läsare fortfarande finns kvar och att ni vill sprida min blogg. Kommentera gärna om ni vill att jag ska skriva om något speciellt, någonting som kan göra just min blogg unik och rolig att läsa. Tack på förhand käraste!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback