Körig men bra lördag

Heluuu!
Lördag idag mina vänner, super skönt! Vaknade vid halv 10 och skulle åka in till Skogskyrkogården för att fortsätta på min fotoläxa. Mötte upp Alex och Saga där sen gick vi runt i lite mer än en timme och letade bra ställen att fota på. Det gick bra, fick till några bra bilder. Men jag tycker att det är alldeles för sorgligt att kolla på alla dessa gravar och sen när man inser att vissa inte ens blivit 20 år.. Ush fy! Menmen det gick bra iallafall, åkte sedan till elgiganten och media markt med mamma för att köpa ett objektiv, SÅKLART så var det slut på båda ställena så vi åker imorgon bitti till Nacka Forum och köper det där istället. Toppentoppen! 
Kom nyss hem från Länna arena som det kallas nu, har varit och kollat på Haninge J20's hockey match, super nice! Fick träffa lilla David, det var väl trevligt.
 
Kan passa på att lägga in en bild på ett par skor jag verkligenverkligen vill ha! :D Nike air max, såå snygga!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback