Kvällspromenad med min fina

Ikväll var jag och min efterlängtade vän Anna ute på en promenad. Blev en massa snack och det var verkligen super kul att få träffa henne igen efter så lång tid. Nu är det verkligen dags för mig att komma igång med lite lätt träning. Absolut inga tunga vikter för mig men verkligen behöva komma igång med PW's och löpning, lite hemma styrka skulle heller inte sitta fel. Sedan ett gymkort att använda på vintern skulle sitta toppen. Har redan ett men det upphör nog väldigt snart. Funderar då på att skaffa kort på ett annat ställe men vi får verkligen se hur det blir med det. Ska köra utomhus så länge det går :)
Har även beställt hem loite produkter som jag verkligen ska få mig att bli motiverad, jag litar på det här nu hihi
 
 
Lite såhär såg kvällens runda ut. Vi stannade även en bit på vägen för att det blev lite strul med skor osv hihi men vi kom snabbt igång igen. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback