Någorlunda random

Hejhej bloggisen!
Idag har det varit en super skön onsadag. Slutade vid 2 och fick kubba gärnet hem för att packa om väskan och sedan ta mig till stan för att träffa fina Emma. Vi snackade en massa och tog även en chailatte på Espresso House. Det var super skönt att få träffa henne och prata ut lite, super härlig tjej. Sedan bar det av mot gymnastikhallen för lite snack med tränaren och lite träning på det. Hej träningsvärk imorgon! Men det var ganska skönt att få plåga magen lite hihi. Sedan bar den av hemåt, och nu sitter jag och kollar på idol. Så himla bra!! 
 
Det var även någonting super random som hände idag på stan när jag väntade på Emma. Jag gick genom Åhléns för att komma upp till Drottninggatan, där går jag med raska steg och med musik i öronen samtidigt som jag ser två yngre personen vinka mot mig. Jag stannar självklart upp och tar ur lurarna. Då är det en tjej och en kille som kommer ifrån Hollister som frågar mig ifall jag möjligtvis skulle kunna tänka mig att extrajobba i deras butik. Haha jag svarar på lite frågor och sedan kom vi fram till att jag skulle gå till butiken för att gå på intervju, om jag nu var intresserad. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med erbjdandet men jag ska nog ge det ett försök. Haha hur coolt var inte det? Att de frågade just MIG? Jag menar, är det inte jätte piffiga och snygga tjejer/killar som jobbar där? Haha det där var riktigt roligt att höra ifrån dom :)


Emelie

Det är ju därför du kommer passa in så bra där!!!! :O Fan va kul!!! :D

2013-08-28 / 22:34:57
BLOGG: http://emeliejuliusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback