Bästa lediga dagen

 
Idag hade jag tagit ledigt från skolan för att hämta mon bror på Arlanda och bara umgås med honom. Fick även lite VS prylar av honom, en grå morgonrock, bodysplash och en nässesär. Så sjukt fina saker! 
Men idag har jag och Max gjort lite ärenden. Åkte och bytte däck på bilen, drog en snabbis till centrum sen somnade hela familjen i soffan då vi faktiskt var uppe 5 i morse. Lite träning på det också, grovt armpass och det gjorde en aning ont det där. Men såå värt det!
 
Imorgon är det skola som gäller, men först blir det umo klockan 8.. Skit tid. Sen börjar mina lektioner vid 10, sköntskönt! Efter skolan åker jag och möter upp Emma i stan för lite onsdagsmys. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback