Bra dag idag

Idag har det inte hänt något speciellt heller. Gick i skolan en filmlängd, dvs 2,5 timma. Vi såg Batman the dark night. Den var inte riktigt min typ av film men den funkade väl, sjukt lång bara. Vid ungefär halv 2 kom mami och hämtade upp mig sedan åkte vi och skulle handla lite saker. Slutade såklart med att vi båda fick hem en massa saker till oss själva, mini shopping. Jag köpte en "poncho" och lite annat smått som jag ska ha på julafton t.ex. ett par skor. Ja det var väl typ det jag gjort idag. Det har varit en almänt bra dag idag. 
Snart är det dags att ta mig mot danshallen för lite dansträning med mina småtjejer, nu ska dom bli bäst!!
 
Svart poncho från Glitter 249 :-



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback