Den stora kärleken i mitt liv

GYMNASTIK, vad skulle jag göra utan det? 
 
Nu är denna helg över och det enda jag gjort är fsktiskt gymnastik. Har pendlat mellan Uppsala och Stockholm från fredag till söndag för att kolla på JSM. Lite mer på Bromma då steph kände några därifrån. Vi kollade lite nogare på Elli som var så duktig så, skadad fot men bet ihop som en riktig krigare.. Vilken förebild! Grattis Bromma till bronset! 
Sen har vi faktiskt varit riktigt duktiga på att laga mat haha grymma jävla middagar vi gjort, typ samma alla dagar med ändå AS gott!!
 
Nu är jag iallafall hemma efter min egna träning, har bestämt mig för att börja igen och det gick faktiskt bra för att vara första träningen men är LÅNGT ifrån där jag var när jag slutade. Bara att bita ihop och kämpa vidare!! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback