dötråkigt liv du gett mig

Hur intresseant är mitt liv? AAH skit tråkigt inte sant? Öh jo... 
 
Kan inte komma på nåt roligt alls att skriva om nu, absolut ingenting. Det händer precis samma sak varje dag, varje vecka, varje månad.. Förutom att det är julafton om mindre än 2 veckor tjoho grattis jesus. Det betyder att det faktiskt bara är 5 riktiga skoldagar kvar och jag har ungefääär en fotoinlämning, ett historia prov och en svenska/natur inlämning kvar att fixa innan jag får gå på lov.. Jaaa kul !!!! Nästa vecka måste jag handla lite också, gaalet hur jag ska hinna med det här (Y) det löser sig som alixandra mannen brukar säga, hihi du är go aläx. 
 
Idag var jag faktiskt hurtig nog att ta mig till gymmet och köra lite ben. Det var NÅGOT jobbigt må jag säga. Träffade Emma Truvis där så vi snackade lite också, super mysigt. 
 
 
Här har ni mitt lilla mästerverk som ska in nästa vecka.. Fick faktiskt beröm haha


Emelie

as fin Bild! Trodde du tagit den från google innan jag såg texten under!! :O

2013-12-11 / 19:33:13
BLOGG: http://emeliejuliusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback