Helgen

I helgen har det hänt lite blandat. I fredags var jag på gymmet och körde lite, fixade sedan naglarna fina inför nyår osv. Lördagen spenderades hemma till en början, sedan åkte jag och Steph till heron och kollade på Återträffen, rekommenderas INTE.. Men efter att vi kommit hem så åkte jag och Ett in till stan och fikade, jag åt även middag, runt halv 12 haha lite sent men bättre det än inget. Sedan runt 12 drog vi oss hemåt och var hemma ungefär halv 2, tog oss då till Ette och somnade väl strax efter 3 eller något liknande. Sov inte alls mycket i natt men får väl ta igen det nu ikväll. 
 
Idag har jag lite planer på att åka till Farsta C men Tildus och sedan blir det väl hem och ta det lugnt hela kvällen. Men det återstår väl att se senare hehe ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback