En helt vanlig tisdag

Idag har det varit en helt vanlig dag, en helt vanlig tisdag helt enkelt. Gick i skolan som vanligt men det var en otroligt lugn dag till 16:30 då jag och Angelina gick till centrum för att handla julklappar sedan var det full kareta mot bowlinghallen. Väl där mötte vi upp laget och sedan körde vi 2 rundor. Haha jag är ju förjävla dåligt på det där!! Men kom 2a i min grupp, dock bland de sista av alla haha. Efter det åt vi middag tillsammans och pratade om nästa termin osv, super mysigt. Sedan blev klockan 8 och vi alla åkte hemåt, så aa nu har jag inte så mycket mer att göra denna tisdag. Roligare än så var det inte.. Nu är det dags för lite plugg innan det faktiskt är dags att sova. Imorgon är det en ny dag, Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback