Men se så gulligt det blev

Kommer ångra mig inom kort haha men hoppas på att jag kan hålla detta ett tag. Headern är SOM VANLIGT bara tillfällig men får nöja mig så länge. Nu blir det faktisk dags att röra sig mot sängen och sova lite. Imorgon åker jag till skolan 2 hela timmar tidigare för att fota fina Skanvik syskonen, kommer bli gryymt! 
 
 
Hittade två Spanien bilder. Se så rund och gullig jag var i ansiktet hehe


En okänd beundrare

Hej där!
Funderar bara på om du verkligen är medveten om hur väldans vacker du är. Alltså visst finns det många tjejer som är attraktiva och så (både på utsidan och insidan), och som man därför kollar in lite extra när man möter dom. Och så finns det några få som du... som liksom stannar kvar i tankarna även en lång stund efteråt. Som liksom gör att man helt kommer av sig med det man håller på med. Och som gör att man inte kan låta bli att le och känna sig glad, trots att det är mörkt och kallt och mycket i skolan. Ville bara säga att du definitivt inte är en i mängden eller "bara" en snygg och attraktiv tjej. Nej, sådana finns det många av. Men en sådan som DU finns det bara en av! Blir lika glad varje gång som man ser ditt helt galet vackra leende på bild eller i verkligheten. Förlåt för ett långt inlägg men jag kunde inte låta bli när jag såg bilderna på dig från Spanien. Må så gott!! :o)

2013-12-05 / 17:31:55

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback