Behöver lite hjälp kära läsare

Jag ska som sagt klippa mig imorgon och jag vill göra någonting nytt. Som att typ klippa det ganska så kort. Typ som bild nr.1 för 2an blir alldeles för kort och det skulle jag aldrig våga göra, men jag gillade verkligen frisyren. Det ser så luftigt ut :D Sen så skulle 3an se lite för simpelt ut så jag kanske kör på den första. Vad tycker ni?
 
Nu är jag vääldigt mörkhårig så tänk inte på färgen hihi. Men senare så ska jag faktiskt färga det lite sommar blont (inte vitt utan bara lite ljusare) hihi pretty excited!!



Anonym

Gillar faktiskt 2an. Det skulle vara snyggt också om det var lite rufsigt som på bilden. Håller med om att 3an ser tråkig ut, inget för dig!!

Svar: Aa jag tycker om 2an, men jag passar absolut inte i kort :( så det blir nog 1an. Tack ändå :D
Julia Palasciano

2013-02-19 / 23:29:18
Elin

Ettan ser bra ut tycker jag :) Kram

2013-02-20 / 11:22:25
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se
Anonym

Visst går du nån fotolinje? Då kanske du är duktig på bildbehandling? Tänkte att du kunde ju testa att photoshoppa in en bild på dig med 2ans frisyr och så får du se hur det blir, innan du går till frissan. Annars är 1an väldigt snygg den också!!

2013-02-20 / 11:34:53
Anonym

2an

2013-02-20 / 14:47:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback