Bra resa i Maj

Fick nu reda på att vi alla ledare ska få åka med till Helsingborg i Maj på gymnastikträvling! Hur nice är inte det?! Helt sjukt hur kul det kommer bli att äntligen få följa med på en tävling utan att behöva vara nervös för sig själv. Dock har jag egen tävling snart och jag är rätt skapligt nervös redan nu haha det MÅSTE gå bra.
 
Nåja, godmorgon/goddag läsare. Idag är det en helt vanlig lördag och jag ska väl inte göra något speciellt tror jag. Typ vara lite med pappa och så, vilket jag nästan aldrig har tid med så det ska bli lite spännande. Får dock se vad vi hittar på, kan bli vad som helst.. Typ sitta inne, usch va tråkigt jag har typ fobi för att sitta still haha det är ingenting som står på toplistan direkt. Om vi bara åker bil någonstans så blir jag glad, hihi älskar att åka bil. Visste ni att jag var JÄTTE bilrädd förut. Att åka bil var det värsta som fanns, nu är jag bara rädd för att bli påkörd om jag går över vägen (så jag springer över HAHA) Jag är väääldigt rädd för döden :( verkligen jätte rädd, men just nu lever jag antagligen rätt riskfritt :) Aja nu ska jag sluta vara så rädd hihi. Ska kolla lite på min man kan haha rätt roligt program faktiskt. Puss


En som ska bli biff till sommaren

Hehe.. kan inte låta bli att gilla dina roliga inlägg!! Men bra att du är rädd för döden, för den är ju ganska så bra om man kan undvika… Iaf dom närmsta 73 åren, typ. Så det är gympatävling på gång, men har du kommit igång med gympaträningen och ska tävla själv eller är det tävling för dina småttingar som du ska vara med på? Har du föresten nått bra tips på vad man kan äta efter att man tränat på kvällen? Som du skrev förut nån gång så behöver man ju fylla på med lite proteiner. Problemet är ju bara att man inte orkar fixa värsta middagen när man kommer hem sent på kvällen efter träning. Vad brukar du äta när du tränat på gymmet på kvällen?

2013-02-16 / 19:20:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback