Crazy stupid love

Hejhej bloggen! Idag är det tisdag och det är tråkigt. Ingenting kul dvs. Sååå vi får helt enkelt göra det bästa av situationen :) Idag är det fettisdagen så äääät semlor kära läsare!! hihi goott hoppas jag får en semla av pappa ikväll. Glöm heller inte att det är alla hjärtans dag på tosdag, myys! Är dock ensam och har träning,precis som det ska vara hehe.
Jag ♥ Träning

Vad ska alla göra idag då? Jag har nada att göra, är dock klar med alla dom där läxorna nu såå det är lite skönt iallafall så slipper sitta med den skiten mer. Sköntskönt. Nu har jag engelska och har lite saker att göra. Puss
 


Jenny

Är inte heller så sugen på denna tisdag! Hoppas din blir bra till slut :)

2013-02-12 / 13:58:48
BLOGG: http://jennystoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback