Godmorgon torsdag

Idag mina vänner är det torsdag! Partey! Nä men det är iallafall en mycket kort skoldag såå det ska bli skönt. Drar mig strax till bussen osvosv, ni vet hur det brukar vara. Mina naglar börjar göra ont nu så jag funderar nästan på att kanske ta av de snart :( buuh kommer suga rätt ordentligt att få korta igen. Menmen! 
Det är även en massa träning idag eftermiddag, jag som har sån sjuk träningsvärk från igår, men det ska nog gå bra ändå. Har inget spännande att skriva nu för tillfället men skriver nog senare. Kramis
 
Ha en bra dag! Från mitt absolut sanna jag :D


Elin

Härligt med träningsvärk :D

Sv; Tack så mycket, jag gillar dom också :D Dom finns på bikbok om det var något som föll dig i smaken! Kram

2013-02-07 / 10:15:43
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se
Ida Gratte

Tack :D


ha en grym torsdag sötnos :D
kram!

2013-02-07 / 10:21:37
BLOGG: http://idagratte.blogg.se
YNGVE

snigging

2013-02-07 / 10:25:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback