Helgsläger på Lillsved

HAHA sitter och grov nyser! Har nyst typ 20 gånger i rad än så länge haha, grovt! 
 
Annars så har jag inte så mycket på hjärtat än att säga hur helgen varit. Hehe den var kanon, verkligen super mysigt med ALLA mina små supergymnaster, så hiiimla söta. Love them all! Vi har haft det super kul i gymnastikhallen och i vårat fina hus vi bodde i. En helt otrolig helg, lite lätt sådär. Jag hoppas att alla har lärt sig något nytt och haft det kul nu när vi varit där hela helgen och nött volter i timmar. Gymnastik måste vara den sporten som kräver mest tålamod, helt sjukt jobbigt men så gaalet kul (när det går bra) Haha sen fick vi en liten rolig kommentar av en gymnast som sa: Jag vågar inte vara upp och ner. HAHA jag kunde inte sluta skratta men hur hemskt är inte det att hon tycker så när man är upp och ner HELA TIDEN i den sporten haha, hur synd om henne som helst. 
Kvällarna var inte dom roligaste i helgen dock, alla småbarn längtade hem men det gick över på dagarna. Som sagt det var en super kul helg med en massa skratt och stoj! Hoppas verkligen på fler sådanna helgen framöver.
Nu ska jag kolla på efterlängtade PLL :D saknat det ganska så mycket nu!!


Li

Hej!
Jag har veckans blogg på bloggen nu. Var gärna med och vinn en länkning i menyn! :) Kram!
http://liella.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-2-3.html#comment

2013-02-24 / 23:37:06
BLOGG: http://liella.se
Elin

Sv; Min helg har varit superbra :) Galan i Stockholm var grym!

Hur har din helg varit? :) Kram

2013-02-25 / 10:29:06
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback