Hemma från ett grymt gympass

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, känner mig riktigt glad då träningen gick super bra! Körde på hårt så nu är jag rätt mörbulten :) känns bra. Nu blir det en massa sova och skolan imorgon ❤



Siri

åååååh så gött!!!! STARK
svar: tack så mycket!! <3

2013-02-06 / 00:03:43
BLOGG: http://www.elizabethh.blogg.se
Josefine Z

Köttaaråå!!

2013-02-06 / 12:34:06
BLOGG: http://josefinezar.blogg.se
Homer S

Hej där! Kunde inte låta bli att slänga in en liten kommentar. Ville bara säga att jag tycker du är en helt supercool och charmig tjej! Häftigt att du tränar på gym. Jag blir verkligen inspirerad av dina bilder!! Det blir liksom lättare att själv ta sig till gymmet för ett pass när man ser att du tränat. Dessutom är det väldigt attraktivt med en person som är engagera i och som kämpar för något, när andra kanske väljer att supa skallen i bitar helg efter helg. Kunde inte låta bli att le lite när jag såg bilderna i ditt inlägg från gymmet, dels för att du är så jäkla charmig och dels för att just tricepsdrag råkar vara min favoritövning nr 1. Bästa övningen om man vill ta ut sig maximalt. Snyggt också med tjejer som har lite vältränade armar (och ben). Kul annars att höra att träningen går framåt och att du trivs mer med ditt utseende. Perfekt att jämföra bilder ”före” och ”efter” som du gjorde. Kul också med dina 3 bekännelser som du skrev för ett tag sedan. Men när blir det en frågestund??? ;-) Aja, verkligen superkul att du har en blogg så att du kan inspirera oss andra och få oss att le lite!! :-)

2013-02-06 / 14:22:34
elin

Härliga träningsbilder tjejen!! Kör hårt :)

2013-02-06 / 14:29:27
BLOGG: http://eelineriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback