Hurtigt värre

Känner mig så galet motiverad efter att ha suttit i många minutrar och kollar på gamla bilder från när jag var lite rundare om benen. Nu har jag äntligen blivit hyfsat nöjd med min kropp, todde aldrig att det skulle hända men nu är jag äntligen på god väg att bli nöjd. Känns riktigt bra. Idag körde vi ett grymt styrkepass som man knappt orkar, riktigt tungt men det kändes bra i slutet och känner att jag kommer ha värk i kroppen imorgon, precis som det ska vara! Hoppas att alla har haft en bra fredag, jag är inte som de flesta andra i min ålder som är ute och festar varje helg, jag känner för att träna istället vilket är så mycket roligare och framförallt bättre såklart. Säger absolut inte att det är fel att festa det gör väl jag också! Puss & godnatt!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback