Idag var det en bra dag

Började med att vi hade 2 lektioner vilket resulterade att vi slutade 11. Åkte då hem till Angelina och stekte bara, alltså gjorde vi INGENTING vettigt haha bara låg och typ.. sov! Skönt som staan. Sedan blev jag väckt av telefonen och då kollade vi lite på madagaskar hihi bästa. Satt även med hennes syster Michelle och räknade ut en massa om kalorier haha skratlade sjukt mycket. Sedan vid 20 över 5 åkte vi in till Stockholm stad och tränade lite, eller inte lite är helt slut i kroppen efter denna träning. Skönt! 

Nu tänkte jag surfa runt lite, ska även springa över till min granne och lämna en tröja jag lovat att hon ska få låna haha kommer det bli av?Får fixa det typ, nu. Heheh är rätt så glömsk. Nåväl annars ska jag väl inte göra något ikväll, kolla lite på pll eller något sånt spännande. Ingen är hemma just nu såå det är rätt ensamt. Får se vart kvällen leder. Peace lovers ♣

 

Hittade en super gammal bild på mig och Alex, hihi sötisen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback