Mina bästa tjejer

Nu har jag hunnit träna en massa (helt död i kroppen, hej träningsvärk) kom hem vid ca 20 i 10, åt då middag med papi och sedan kollade familjen på Fåga Olle dokumentären haha det bästa som fiiiinns! Nåja är väldigt trött, har precis duschat och ska nu snart kolla på ett avsnitt Pretty litte liars sedan blir det att sova för min del, inte klockan 2 som igårkväll då Robin höll mig vaken rätt ordentligt på telefonen. 
 
Bilden där uppe beskriver mer än massa ord! Ni är bäst mina undebara tjejor, ni får mig verkligen att känna mig bra och värd någonting. Allt för er mina änglar ♥
 
Hoppas att alla har haft en bra alla hjärtans dag med sina underbara kärlekar, det har iallafall jag (med mina gympahjärtan) Duger bra för mig. Sov gott fina läsare!!


Mikkutt

Haha jag är sexigast (y)

2013-02-18 / 18:42:39
BLOGG: http://itsabomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback