Sängdags för lilla Jullis

Kvällen spenderades med min underbara Mami på stan. Vi shoppade lite nya kläder och åt även en mysig middag tillsammans där i stan dåra. Kom hem runt 8 då det bara var att dra sig till bussen och åka till HC och möta upp Mikkis som skulle äta middag. Gjorde henne lite sällskap, satt och snackade en massa tjejskit hihi super mysigt. Hade en helt otroligt bra dag idag och hoppas på en lika toppen dag imorgon. Men då blir det lite annat som står på schemt. Börjar med skolan vid 10 till ungefär 2/3 sedan blir det hemåt en super snabbis och sedan åka på miniträning med mina små bebisar, stannar sedan kvar i hallen och kör egen träning till halv 10 sedan blir det bara hem och toksova!! Har känt mig väldigt trött denna vecka men ändå väldigt glad, hih känns toppen. I helgen mina kära vänner så ska jag åka ut till Värmdö (haha aldrig varit där konstigt nog) där vi ska ha lite gympastikläger med småkidsen, ska bli sååå kul :D Nu ska jag kolla på PLL så ha en kanon kväll och sov gott finisar. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback