Svar på kommentar

Fråga från: En som ska bli biff till sommaren..
Hehe.. kan inte låta bli att gilla dina roliga inlägg!! Men bra att du är rädd för döden, för den är ju ganska så bra om man kan undvika… Iaf dom närmsta 73 åren, typ. Så det är gympatävling på gång, men har du kommit igång med gympaträningen och ska tävla själv eller är det tävling för dina småttingar som du ska vara med på? Har du föresten nått bra tips på vad man kan äta efter att man tränat på kvällen? Som du skrev förut nån gång så behöver man ju fylla på med lite proteiner. Problemet är ju bara att man inte orkar fixa värsta middagen när man kommer hem sent på kvällen efter träning. Vad brukar du äta när du tränat på gymmet på kvällen?
 
Svar:
Ja usch, vill ju inte dö än haha. Det är såhär, mina småttingar ska tävla i Helsingborg i Maj, men jag själv tävlar någon gång snart, om någon/några månader tror jag, usch nu blev jag nervös.. haha!
Haha nej jag vet man orkar ju inte göra värsta middagen när man kommer hem sent, men fundera på vad som faktiskt innehåller proteiner, det behöver inte vara något avancerat ju :) Jag äter helt olika saker varje gång jag kommer hem från gymmet/träning, men jag är alltid hungrig så det brukar oftast bli "en extra middag" då jag redan ätit en innan jag åkte hemifrån.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback